Vichy Teint Ideal

/
0 Comments
Vichy teint ideal je definitivno jedan od najboljih tečnih pudera namenjenih masnoj i kombinovanoj koži. Nakon dugogodišnje potrage za puderom koji obezbeđuje savršenu pokrivenost i teksturu, i pritom ne masti kožu, mogu reći da sam konačno naišla na onaj pravi.



Ono što je odlično kod njega je to što je sasvim mala količina dovoljna za postizanje savršenog tena. Zahvaljujući tome, bočica od 30 ml koju trenutno koristim, i to svakodnevno, mi traje već 4 meseca, a kraj joj se ne nazire. Nakon njega je vrlo verovatno da nećete imati potrebu za dodatnim korigovanjem tena različitim korektorima. Odlično prekriva čak i proširene pore, ali ih ne zapušava.

Oduševljava me i to što ostaje na mestu satima, pa čak i u letnjim periodima. Možete biti sigurni da se nakon nanošenja neće ništa promeniti i u uslovima kao što su velike vrućine, kiša i hladnoća.

Ujednačava ten, popravlja teksturu kože i u potpunosti prekriva crvenilo i ostale nesavršenosti. Nakon njega možda i nećete imati potrebu za nanošenjem pudera u prahu ili kamenu, osim ako preferirate mat izgled, jer teint ideal pruža vašem licu prirodan i blistav ten.

Dolazi u četiri nijanse, a ja koristim nijansu 15 zato što odlično odgovara mom žućkastom podtonu kože.


Možete ga nanositi četkicom, sunđerom i prstima. Uvek se savršeno stopi sa kožom. Meni lično za nanošenje nije potreban nikakav "alat" jer mi je najdraža metoda nanošenja upravo ona sa prstima - umasiram ga blagim kružnim pokretima, od sredine ka spoljašnjem delu lica jer na taj način postižem najprirodniji izgled.

Ukoliko želite optimalan rezultat, posebno ako imate masnu kožu sa nesavršenostima, preporučujem vam da pre nanošenja pudera očistite lice Vichy normaderm gelom za umivanje, a zatim blago umasirate Gloal anti-imperfection hydrating care kremom iz iste kolekcije, o kojima ću pisati više u narednom blogu.

Sve Vichy proizvode možete naći u boljim apotekama, a cena Vichy teint ideal tečnog pudera  (30 ml) se kreće oko 2200 din.

Nadam se da će vam moja recenzija pomoći u pronalasku savršenog tečnog pudera, posebno ako imate masnu ili kombinovanu kožu (suvi obrazi, a masna koža u predelu t-zone) sa nesavršenostima, Vichy teint ideal je definitivno najbolji izbor. Bilo bi mi zadovoljstvo da podelimo utiske.

                                                            xoxo, vasa beauty crush!  


You may also like

Нема коментара :