Velvet Teddy and Kinda Sexy!

/
8 Comments

Velvet teddy


Dugo sam tragala za nude karminom koji ce me osvojiti, i mislim da se moja potraga zavrsila, za sada ! Idealan za sve prilike, savrsen za zimske dane, jednostavno mislim da je ovo nijansa karmina koja svima odgovara, i sa kojom ne mozete pogresiti!  Tekstura mu je kremasta sa mat finishom. Obozavam da ga kombinujem sa Nyx-ovom Caffee olovkom za usne, ili sa Maybelline Color drama u nijansi  630 Nude Perfection, u zavisnosti od raspolozenja. Ovaj karmin je postao hit, nakon sto je Kylie Jenner priznala da je ona famozna nude nijansa na njenim usnama, upravo ova! 


Kinda Sexy

Takodje kremasta tekstura, ali za mrvicu bolja od Velvet Teddy, ukoliko imate suve usne on to nece istaci, izuzetno je prijatan na usnama. Na njihovom sajtu, ova nijansa opisana je kao neutral pinky rose. Olicno stoji osobama sa toplijim podtonom, i neutralnim, jer na osobama sa hladnim izgleda dosta narandzasto, a to znate i sami, ne izgleda bas najbolje. Tako da se ne bih slozila sa njima da je u pitanju neutralna nijansa, vec nijansa sa primesama narandzastog podtona, ako mogu tako da se izrazim. Po meni, ovo je prava jesenja nijansa!



Kada su u pitanju Mac karmini sa mat finishom, nema potrebe da vise pominjem da su pigmentacija i postojanost i vise nego odlicne!




Da li znate koja olovka bi najvise odgovarala uz Kinda Sexy?
Da li imate preporuku za dobar nude karmin? 

                                                                                                   





















You may also like

8 коментара :

  1. Obožavam Velvet Teddy! Jako mi je zanimljivo kako lako promeni boju u odnosu na olovku/bazu. Definitivno jedan od omiljenih nude ruževa!

    ОдговориИзбриши
  2. Divan je Velvet Teddy i lepo ti stoji,meni je faux odlicna nude boja,ali sve zavisi od prirodne boje usana :)

    ОдговориИзбриши
  3. velvet Teddy mi je godinama na listi želja, GODINAMA. Patim za njim :D

    ОдговориИзбриши
  4. MAC se kod nas nalazi samo u Zagrebu tako da mi je sve ovo izgleda no chance dok nevidim uživo boje i napravim swatcheve. lijepo ti stoje oba ruza

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, uvek ti je najbolje da odes i sama izaberes, imaju veliki izbor nude karmina :) Hvala ti :)

      Избриши