Too Faced - Natural Eyes

/
4 Comments

Kao i svaki blog, pa tako i ovaj, nece proci bez recenzije nekog od Too Faced proizvoda! 
Njihovi neverovatni proizvodi, mame nas svojim preslatkim dizajnom, i neosporivim kvalitetom! 
A ja, kao i svaka smrtnica, nisam mogla da im odolim! Uzivam svaki put kada se sluzim ovom paletom, trudim se da svaki put napravim drugaciju kombinaciju senkica, i do sada, nijedna kombinacija nije bila promasaj! It's fun to be a girl!



Pocinjemo!





Ova mala,preslatko dizajnirana paletica sadrzi cetiri mat senke, iako sam na  pocetku mislila da bi trebalo da sadrzi jos koju, ipak ne, nikako, zaljubila sam se u svih pet simerastih! O pigmetisanosti ne zelim da pisem, jer nema potrebe, svi cete se sloziti sa mnom da u tome ne grese, fantasticno se blendaju, u svega par poteza, ne krune se, lako se nadogradjuju, i savrsene su za svaki dan. Ukoliko zelite da postignete drama look, tu su senkice Erotica,i Chocolate Martini,  uz koje kombinujete Push-Up i Honey Pot (na slici cu ispod svake senkice napisati njen naziv) , dok za neki dnevni look , imate Nudie, Cashmere Bunny, Sexspresso, i Heaven.  Imate devet senkica, a uz to mnostvo kombinacija, sa kojima nema greske. Videcete i sami, slede slicice! Na prvoj slici su same senkice, dok sam na drugoj slici koristila Mac fix+.



Za bazu sam koristila Nyx jumbo pencil u nijansi Milk. 

Prem&Prime fix+



Uz paletu dobijate i How to Glamour Guide, i u njemu poruku : "Beauty so natural you'll look like yourself. only better." Istina!
Mali flajer posluzi kada nemate inspiraciju!


Nijansu Heaven nisam swatchovala , jer je presvetla i ne vidi se dobro na slikama, tako da sledi slika same paletice :)


Heaven, silk teddy i nudie - 2.0 gr
Cashmere bunny, sexspresso, erotica, push-up, honey pot, i chocolate martini- 0.9 gr

Omiljena nijansa mi je silk teddy,koristim je kao hajlajter ispod obrve, i za ugao ociju , divna roze-nude nijansa,sa sitnim zlatnim simerom, odlicna je i  za neku dnevnu varijantu.

Paletica je metalna, i zatvara se na magnet, par puta je imala priliku da mi ispadne iz ruku, medjutim, nijedna senka se nije ostetila!
Cena: Oko 4,500-5,000 din , uzela sam je kada je bilo snizenje u Sephori, tako da ne mogu tacno da vam kazem.
Izvinjavam se zbog loseg kvaliteta slicica, napolju je kisa i vreme je uzasno, tako da nisam mogla da se oslonim na dnevnu svetlost.

Nadam se da vam se dopada recenzija, ukoliko imate pitanja , slobodno mi pisite ili komentarisite!


                                                          






















You may also like

4 коментара :