Marrakesh tretmani za kosu!

/
2 Comments




Farbam se od osnovne skole , mislim negde od sedmog , osmog razreda ako se ne varam. Pocela  sam sa pramenovima, zatim sam bila crna, indigo plava, crvena, pa opet crna, zatim plava, tamno braon  i trenutna boja kose mi je svetlo smedja. 
Sve moguce boje sam isprobala, desavalo se da se ofarbam  dva puta u roku od tri dana koristeci blans, nisam marila, mislila sam da ce sve to moja kosa glatko podneti. Naravno, pogresila sam i kosa koja je dostizala duzinu do polovine mojih ledja zavrsila je iznad ramena.  Od tada mnogo vise vodim racuna cime i kako tretiram svoju kosu.

Nedavno sam otkrila Marrakesh proizvode i  nemam nameru da ih menjam sve dok oni odrzavaju moju kosu zdravom.

Miracle Masque

OPIS :

Marrakesh magicna maska brzo revitalizuje bezivotnu kosu posle samo jedne upotrebe. Ultra bogata formula arganovog ulja i ulja konoplje vraca vlagu, sjaj, snagu i zdravlje ostecenoj, suvoj i lomljivoj kosi.
Jedinstvenost. Potpuno prirodan  proizvod, bez sulfata i parabena, pruza dubinsku negu i cuva boju kose. Miracle Masque je prilagodjena svim tipovima kose gruboj/finoj, debeloj/tankoj, tretiranoj/prirodnoj.
Idealna je za kosu ostecenu bojenjem, tretiranu i isusenu toplotom i jakim stajling preparatima.
Smanjuje vreme feniranja do 50%. Sprecava nemirno letenje kose, definise i umiruje kosu. Kontrolise neposlusnu kosu. Jaca kozu glave i kutikulu kose. Odlican je za dugorocno zdravlje kose.


Način upotrebe:
Nakon pranja kose na vlažnu kosu ravnomerno umasirati masku od korena do vrhova. Ostaviti da deluje 10 – 15 minuta, za brze delovanje koristiti toplotu. Masku isprati. Odmah vidljivi rezultati posle jedne upotrebe. Za najbolje rezultate koristiti jednom u nedelju dana.




Isprobala sam gomilu raznih maski za kosu, od gliss kur-a do makadamie, ali mojoj suvoj kosi jedino je ova maska  promenila teksturu. Koristim je jednom do dva puta nedeljno u zavisnosti od toga da li sam te nedelje koristila figaro, peglu ili sam se pak farbala. Nekada je ostavim da deluje 10-15 min, koliko i pise u uputstvu ali cesce to prekrsim i drzim je po sat vremena.  Jednostavno je obozavam, ima predivan miris koji se zadrzi na kosi , cini je sjajnom, zdravom , svilenkastom na dodir i dokle god je to tako ne odricem je se.
Tekstura same maske je srednja, ni previse gusta ni previse retka i samim tim dovoljno je staviti malu kolicinu maske na kosu.

Ne sadrzi:
Alkohol, Proizvode zivotinjskog porekla (takodje se ne testira na zivotinjama), Parabene,  Gluten,  Propilen  glikol, THC, Vestacke boje,  Petrolej I Ftalate.  


Marrakesh X

OPIS:

Prirodni neispirajuci lagani tretman, pruza 10 neverovatnih pogodnosti. Marrakesh X kombinuje hranljivost, hidratantnost i zastitu, kao kvalitete arganovog ulja i ulja semena konoplje, i pruza sve sto je potrebno vasoj kosi. Zaboravite sve probleme sa kosom koristeci jedan proizvod:
  • Olaksava rescesljavanje.
  • Sprecava cvetanje krajeva.
  • Osvezava boju kose.
  • Ubrzava susenje do 50%.
  • Daje brilijantan sjaj.
  • Smiruje nemirnu kosu i kontrolise lokne.
  • Olaksava ispravljanje kose.
  • Stiti kosu od uticaja sunca i vetra.
  • Hidrira sve tipove kose.
  • Termo zastita.

 Način upotrebe:
Raspršiti sprej po vlaznoj isfrotiranoj ili cistoj suvoj kosi, rascesljati kosu i ne ispirati. Za talasasti izgled upotrebite peskir da dobijete kovrdze pre feniranja ili stavite difuzor na fen. Za ravnu kosu koristite cesalj da rasporedite proizvod ravnomerno i stilizujte kosu po zelji.


Zbog toga sto se moja kosa neverovatno mrsi, nikada se ne usudjujem da je rascesljam a da predhodno ne nanesem neki proizvod koji ce mi to olaksati.  Trenutno mi za to sluzi Marrakesh X, obavlja svoju duznost i poprilicno sam zadovoljna sa njim.
Imam prirodno talasatu kosu i kada se feniram na ravno, ili koristim peglu , nanesem ovaj proizvod na kosu kako bi je na neki nacin smirila. Primetila sam da se moja kosa dodatno ne isusuje tako da je zastita od toplote zaista opravdana. Koristim ga u veoma maloj kolicini i ne primecujem da mi dodatno masti kosu, niti da je slepljuje.

Ne sadrzi:  
Proizvode zivotinjskog porekla (takodje se ne testira na zivotinjama), Parabene,  Gluten,  Propilen  glikol, THC, Vestacke boje,  Petrolej I Ftalate. 

Endz

Arganovo ulje I ulje konoplje znacajno poboljsavaju teksturu I stanje vase kose, dok protein psenice jaca vasu kosu, oporavlja i stiti ispucale krajeve. Neguje bojenu kosu, kontrolise kovrdze i sprecava naelektrisanost.

Nacin upotrebe: 
Ravnomerno raspodeliti  I dobro utrljati na krajeve kose.



Kada nemam nameru da kosu feniram nakon pranja onda koristim Endz. Sjajan proizvod koji  je sam po sebi veoma slican Marrakesh X, ali ne pruza zastitu od toplote i iskljucivo je namenjen za krajeve kose. Miris je isti kao i kod ostalih proizvoda, zadrzava se na kosi neverovatno dugo. Ne masti dodatno kosu i sto je najvaznije cini krajeve kose neverovatno mekanim na dodir! 
Marrakesh Endz je proizvod, koji sam koristila nakon sto sam pokusala da iz braon boje predjem u sivu. Tri blansa i siva farba su isusili moju kosu i potpuno unistili krajeve. Endz u kombinaciji sa Miracle Masque su ucinili da moja kosa koliko toliko izgleda pristojno, koristila sam ih posle farbanja ( zao mi je sto pre toga nisam saznala za njih, jer smatram da bi moja kosa bez problema prezivela sve moje eksperimente )  i primetila sam znatno poboljsanje same teksture kose. Naravno, morala sam kosu da skratim za par centimetara jer vrhovima krajeva nije bilo spasa, a i vec duze vreme sam zelela Lob ( long bob). 


Ne sadrzi:
Alkohol,  Proizvode zivotinjskog porekla (takodje se ne testira na zivotinjama), Parabene,  Gluten,  Propilen  glikol, THC, Vestacke boje,  Petrolej I Ftalate. 

Sto se tice Marrakesh ulja, njega sam poklonila sestri i njeno misljenje je pozitivno, prezadovoljna je, ali ja ga nisam koristila i zato ga danas nema u postu. 
Ne mislim da vam je neophodan svaki od ovih proizvoda, ali ukoliko imate mogucnosti prijustite sebi prvenstveno Marrakesh Miracle Masque, sa njom nema greske! 

Cena  svakog proizvoda pojedinacno:

Marrakesh Miracle Masque ( 236 ml) : 3000,00 Din.  
Marrakesh X (118 ml) :  1900,00 Din.
Marrakesh Endz  (118 ml) : 1950, 00 Din.
Marrakesh Oil  (60 ml ) : 2500,00 din.  

Set  : 5200,00 Din ( Marrakesh M.M dolazi u kolicini od  118 ml, I Marrakesh Oil od 30 ml ) .



                                                                



You may also like

2 коментара :