Maske za lice od Freeman-a!

/
11 Comments


Danas sam odlučila da posvetim jedan post freeman-ovim maskama za lice. Smatram da su veoma pristupačne, a kvalitet koji nude pojedine od njih,  više je nego odličan. Svoje prve dve nabavila sam davnih dana, kada nisam ni znala koji tip kože imam, i bukvalno sam kupovala sve što se vrtelo po blogovima, i bilo hvaljeno. To vam nikako ne savetujem, jer u tom slučaju svaki proizvod koji nije namenjen vašem tipu kože, više će da vam šteti, od onoga koji jeste, što je i logično. Nisam ja sada izmislila toplu vodu, ovo je osnovna stvar koju trebate da znate, a ujedno i stvar za koju ja nisam marila, i nisam joj pridavala veliki značaj. 


Mint & Lemon Clay


I upravo zbog toga, što sam najpametnija na ovom svetu, desilo mi se da sam pazarila famoznu žutu masku, namenjenu isključivo masnoj i kombinovanoj koži, dok je moja ( za razliku od mene)  normalna. Divno sam se provela, moram da priznam. Nakon prvog korišćenja nije bilo nikakvih problema, ali već negde nakon trećeg nanošenja ove maske, lice mi je bukvalno buknulo. Pocrvenelo je, počelo u istom trenutku i da me svrbi, i da me peče, jednom rečju, napravila sam haos. Sva sreća, pa  se sve  brzo povuklo.
Masnokožci nece imati nikakvih problema sa njom, u to sam sigurna, jer sam je poklonila prijateljici, koja ne krije svoje oduševljenje.
Maska je glinena, sadrži limun i mentu, koji hlade vašu kožu. 
Prilikom nanošenja izbegavajte suve delove na vašem licu, i predeo oko očiju.
Koristi se dva puta nedeljno.


Facial Polishing Mask - Charcoal & Black Sugar
Zatim, crna piling maska. Namenjena svim tipovima kože, mada mislim da će više prijati osobama sa masnom i kombinovanom kožom. Njena namena je da sakupi višak masnoće sa lica, dok ujedno radi i detox kože. Ne bih je preporučila osobama sa suvom kožom, jer ume dodatno da isuši kožu lica. Preporučeno je koristiti je dva puta nedeljno, dok je po meni, jednom i više nego dovoljno. Već sam pomenula da imam normalan tip kože, i kada sam je koristila više puta nedeljno ( tj. dva) , primetila sam da mi koža postaje suvlja, i stvarao mi se onaj neprijatan osećaj zategnutosti na licu i blago peckanje. Kada sam smanjila njeno nanošenje, na jednom nedeljno, ovi  ’problemi’ su nestali. Maska sadrži crni šecer , koji vrši detox i piling , dok aktivni ugalj skuplja masnoću sa lica. Nakon njenog korišćenja, vaša koža je glatka, očišćena, i spremna za kreme, i ostale mazalice koje nanosite na dnevnom ili noćnom nivou.


Diamond Mineral Rinse Mask
Bela maska, ujedno i maska koju sam nedavno kupila, i moj favorit! Oduševljena sam njom još od prvog nanošenja! U pitanju je dijamantska mineralno - glinena maska za lice, namenjena svim tipovima kože. Ne mogu rečima da vam opišem svoje oduševljenje! Moja koža je posle njenog nanošenja, neverovatno mekana na dodir, glatka, i sjajna! U opisu stoji da štiti od uticaja zagađene životne sredine, na početku sam mislila da ovo nema smisla, ali kada sam je prvi put ispirala sa lica, osetila sam pod prstima nešto na uljanoj bazi, što stvarno stvara taj žaštitni sloj i ostaje na vašem licu, ne umem da vam opišem. Moraćete sami da je isprobate, i da se uverite, ima sve moje preporuke, i mislim da je definitivno jedna od najboljih njihovih maski ikada!
Koristi se od tri do četiri puta nedeljno, zbog čega sam posebno srećna!

Facial Sleeping Mask - Honeydew & Chamomile

Zelena, noćna maska za lice, koja sadrži medljiku* i kamilicu, ulje kokosa i jojobe.  Sve što je vašoj koži potrebno kako biste je negovali i dok spavate! Kamilica je tu kako bi umirila vaše lice, crvenilo koje se ponekad pojavi u toku dana, preko noći nestaje. Kokosovo ulje dubinski hidrira i trenutno čini vašu kožu mekom, dok ulje jojobe i amino kiseline vezuju vlažnost i dubinski neguju vašu kožu lica. Ovo su reči proizvodjača, sa kojim se u potpunosti slažem! Kupila sam je nedavno, i od tada je nanosim na lice svaku noć pred spavanje! Ne brinite se da će ostaviti fleke na vašoj posteljini, jer joj je tekstura poput klasične kreme, i koža je dosta brzo upije. Ujutro, kada se probudite, potrebno je samo da se umijete vodom, i već nakon prvog korišćenja, primetićete razliku, i skoro da sam sigurna da će postati deo vaše noćne rutine!
Takodje tvrde da i podmladjuje vašu kožu dok spavate, što svakako nije na odmet.  A miris, pravo savršenstvo!

Crna i Zelena maska, nalaze se u pakovanju od 150 ml,  dok su preostale dve u pakovanju od 175 ml, i trajaće vam čitavu večnost. 
Imaju plastični poklopac, koji se malo teže zatvara kod crne maske, upravo zbog šećera. Cena im se kreće negde između 600 - 700 din, ali se često mogu naći na sniženju u DM-u,  i tada koštaju 495 din.
Nisu testirane na životinjama, i ne sadrže parabene.

Da li ste i vi probali neku od Freeman-ovih čuvenih maski za lice, i da li imate neku preporuku za mene?



                                                                                          

*Medljika -  ili medna rosa, slatka materija koja se pojavljuje na lišću pojedinog zimzelenog i listopadnog drveća ( bor, jela, smreka, vrba..) .




You may also like

11 коментара :

  1. Wow, ne znam za koju da se odlučim, žutu, crnu ili sleeping :-D

    ОдговориИзбриши
  2. Ako se odlucis za njenu kupovini, na pocetku je koristi samo jednom nedeljno, i minut-dva manje nego sto je propisano. Imas i mala pakovanja, pa ne moras odmah kupiti full size. Javi utiske!

    ОдговориИзбриши
  3. Imam sve sem bele i prezadovoljna sam njima :) belu nisam do sad vidjala u Dm-u kod mene :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bela je nova cini mi se,bar kod nas. Ja sam je uzela nedavno, nema dve nedelje, privukli su me dijamanti :D

      Избриши
  4. Prelepe su :) Nisam probala ali posto su najhvaljenije moracu :D

    ОдговориИзбриши
  5. Nemam samo ovu belu,deluje mi zanimljivo. Ja sam od njih koristila i onu sa mineralima iz mora plavu,zutu Zlatno zrno. Bile su mi zaista sjajne a onda su pocele da mi smetaju. :] nazalost. sad koristim nesto drugo ali sam bas zadovoljna. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još uvek nisam imala priliku da probam plavu i Zlatno zrno, ali čim budem javiću ti utiske..baš mi je krivo što su ti zasmetale, mene ove i dalje služe, nemoguće ih je potrošiti :)

      Избриши