Dream Catcher paleta - Dusk Till Down!

/
12 Comments


Kada sam kupovala ovu paletu, naravno, pregledala sam recenzije drugih devojaka. Bilo je tu mnoštvo pozitivnih i negativnih  komentara, ali na kraju sam se ipak  odlučila za kupovinu, pa šta bude.
 Paleta se nalazi u mojim favoritima isključivo zbog jesenjih nijansi, kvaliteta manje – više , fino mi je poslužila, neke nijanse više nego druge, ali da ne dužim, sledi recenzija.



U paleti preovladavaju nude nijanse, moglo bi se reći da je ovo u neku ruku jeftinija varijanta Naked 2 palete.  
Tekstura im je jako čudna, nisam se ranije suočavala sa sličnom, dosta su mekane, i više se truse. Iskreno, meni to ne smeta, nemam problem s tim, malo više pazim kada je nanosim i to je sve. Što se tiče pigmentacije, mogu reći samo da je ok, nije na zavidnom nivou, ali dobra baza sve rešava. 
Lako se blendaju, i stapaju jedna sa drugom , takođe su mi se dobro pokazale i u kombinaciji sa nekim drugim senkama. Poslednje senkice u prvom i drugom redu su potpuno mat, tekstura im je nesto tvrđa od ostalih, samim tim se i manje truse, i poželjnije bi bilo da su i ostale sličnije njima, ali šta je tu je. 
Nijanse su savršene za dnevni makeup, 8/10 sadrži blagi šimer, ništa napadno. Svaka senkica teži 1,6 gr, što je i više nego dovoljno. Traje 18 meseci, od dana kada ste je otvorili, i naravno, nije testirana na životinjama. Pakovanje je plastično, sadrži klasičan aplikator i ogledalce. 



Gornji red, s leva na desno.

Donji red, takodje s leva na desno.

U ponudi su tri palete, Golden Horizons, Stormy Skies i Dusk Till Down, i svaka od njih je po meni, kopija Naked paleta. Cena im iznosi 1,618 din, što smatram da je previše, s obzirom na kvalitet i izbor nijansi, jer su sve dosta slične, i sama paleta ne nudi mnoštvo kombinacija. 

Sve u svemu, nije must have, može fino da posluži u ovim jesenjim danima, za neki dnevni makeup. 
Moja preporuka je, da ako se odlučite za kupovinu ove palete, svaki put kada je budete koristili, prvo našminkate oči , a zatim nanesete puder, i sve ostalo. 

Da li ste je vi isprobali, i koji su vaši utisci? 

                                                                                       



You may also like

12 коментара :

  1. Imam paletu neko nekih mesec dana, dobila sam je za rodjendan i da nisam videla tvoju recenziju ne bih ni znala da ispod ima ogledalo :-D sita sam se ismejala....inace, paleta je ok ali nije nista posebno, slazem se sa tobom :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Neke nijanse izgledaju fenomenalno na swatchevima, ali slažem se da je preskupa za kvalitet koji nudi :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se dopadaju nijanse, bas su u mom fazonu..:) Jako cudno izleda pakovanje same palete.. Nisam je probala ali verujem da bih se preodlucila za neku od brenda Makeup Revolution. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nista nisi propustila :D
      Nisam jos uvek imala priliku da probam njihove palete, ali videcu da sto pre to promenim :)

      Избриши
  4. Boje su prelepe :) Bas steta sto nisu pigmentovane dobro jer cena nije mala :(

    ОдговориИзбриши
  5. Divno izgleda, mada malo je preskupa ako se uzme u obzir kvalitet. :)

    ОдговориИзбриши