Oktobarski favoriti!

/
14 Comments
Oktobar jos uvek traje, ali ja ne mogu da docekam da vam pokazem proizvode koji su mi obelezili ovaj period jeseni!  Necu puno duziti, ima tu od svega po malo, neki od proizvoda vec imaju zasebnu recenziju, a o nekima cu pisati u narednom periodu. Uzivajte , do sledeceg posta!




Nyx Paleta Dream Catcher - Dusk Til Dawn


Recenzija OVDE.



Rimmel Scandaleyes shadow paint 

Recenzija OVDE.





Nyx olovke za usne 

U pitanju su olovke u nijansama Deep Purple i Coffe. Pigmentacija je zadovoljavajuca, izuzetno su kremaste i prijatne na usnama. Nisu bas postojane, iskrena da budem , ali rade svoj posao, dodatno ne isusuju usne, i ne isticu suve delove. 

Cena : 367.00 Din. 



Rimmel - Kate Moss


U pitanju su karmini iz nove Kate Moss kolekcije, veliki sam ljubitelj i predhodne, tako da sam ovo morala da imam u svojoj kolekciji. Izbor se sveo na dve nijanse, ali sumnjam da cu se na njima zadrzati. 

Cena : Negde oko 450 din. 


Karmin sa leve strane je u nijansi br. 45, a  karmin sa desne strane u nijansi br. 43. Dok je karmin u sredini, iz stare kolekcije, u nijansi br. 08. 

Planet Spa - India Intensity i Afrodita - Mystic Argan.


Planet Spa - u pitanju je krema za telo sa uljem susama i sandalovine. Prvenstveno me je privukao njen miris, u kom preovladava sandalovia,sto je svakako jedan plus. Tekstura je srednje gustine, i potrebna je manja kolicina za jedno mackanje. Koza je upija brzinom svetlosti, sto meni savrseno odgovara kada sam u zurbi. Koza ostaje mekana, zategnuta, najvise zahvaljujuci susamovom ulju, koje je izuzetno bogato cinkom, mineralom od velike vaznosti za produkciju kolagena,

Afrodita - hranjivo mleko za telo. Paraben & Paraffin free,  Lagana, kremasta tekstura , sa arganovim  i kokosovim uljem. Dobitna kombinacija, pogodna za sve tipove koze. Trenutno hladi i omeksava kozu, miris se zadrzava, ali  potrebno je malo duze vremena kako bi ga koza upila. Koristim ga u kombinaciji sa njihovim gelom za tusiranje iz iste kolekcije, i imam samo reci hvale.

Nisam sigurna za cenu ova dva proizvoda, ali mislim da se krece negde oko 500 din.



Sephora Bronzer 

Uskoro recenzija! 



Aura - Illuminate me! 

Proizvod o kome se toliko prica ovih dana, da sam morala da ga isprobam. Necu pisati zasebnu recenziju o njemu, jer ih ima zaista mnogo, samo cu reci da sam zadovoljna, i da ima sve moje preporuke! 

Nijansa : Sunlight.
Cena : 730.00 din. 




Nyx - gel za obrve! 

Moj je u nijansi Brunette ( pepeljasto braon). Odlican je za pocetnike, nanosi se veoma lako, u svega par poteza,  zaista nije potrebno neko posebno iskustvo. Obrve izgledaju prirodno, i smatram da je idealan za dnevni makeup. Vodootporan je, i kada ga nanesete bukvalno se fiksira za vase obrve i ne mrda. 

Cena : 745.00 Din.


Balzam za usne - Bebe 


Mislim da sam vec pominjala Silky Vanilllu u nekom od predhodnih postova, sto samo govori o tome koliki sam fan ovih balzama. Kako favoriti oktobra, tako i favoriti cele godine. 


Random favorit :

Igrica Flow Free.


                                                                                       


You may also like

14 коментара :

  1. Odlični favoriti, Aurin iluminator je pun pogodak kao i India Planet Spa, i Sephorin sundisk :)

    ОдговориИзбриши
  2. Aurin iluminator planiram da isprobam, NYX paleta je predivna :)

    ОдговориИзбриши
  3. Rimel karmini mi deluju ekstra, kao i ovaj Sephorin bronzer, mozes da ga koristis i kao senku i super..Aurin iluminator jako puno zelim i mislim da je red i da ga kupim :D

    ОдговориИзбриши
  4. Nyx paleta je prelepa, bas su moje boje :D planet spa i ja takodje obozavam :) gde kupujes ova labela? nisam ih do sad vidjala <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovih labela nema kod nas, uzela sam ih u Becu. Mislim da su dostupni u Hrvatskoj :) <3

      Избриши
  5. Sve mi se sviđa, jesenje nijanse... Čekam recenziju nyx palete :-)
    A afrodita diiivno miriše

    ОдговориИзбриши