Idealna paleta za jesenje dane!

/
2 Comments


Jesen! Obozavam ovo godisnje doba i  najvise makeup stvarcica imam u jesenjim bojama, tu spada i ova paletica pa je sada pravo vreme za njenu recenziju!
Preslatko pakovanje sa masnicom, sadrzi devet razlicitih nijansi , svaka sadrzi simer, samo je kod nekih manje primetan.  Poredjane su tako da automatski cine tri kombinacije sa po tri senke, naravno, vi mozete da ih kombinujete  kako vi zelite, sto  vam i preporucujem , igrajte se! Ali ukoliko ste pocetnik kombinacije vam itekako mogu olaksati posao! Uz paletu dolazi i mali sundjerasti aplikator, kojeg sam se odmah resila, zato ga i nema na slikama. Svaka senkica tezi 0.8g , pigmentacija je razlicita u zavisnosti od nijanse,  tekstura je odlicna, zaista se lako blendaju! Sto se tice trusenja, jedna senkica je zakazala ( pod brojem dva) , ostale su sasvim korektne.Smatram da su ovoga puta malo omanuli sa pigmetacijom, sto se tice par nijansi mogli su mnogo bolje, ali sve u svemu ok, ja sam zadovoljna. Preporucujem da ih koristite sa nekom bazom, u mom slucaju to je  Nyx Jumbo pencil u nijansi Milk, za koju svi vec sigurno znate, jer su sa njom boje mnogo intenzivnije!

Oznacila sam ih kako bi se lakse snasli, jer ih nisam swatchovala po redu. Htela sam da se senkice sa najboljom pigmentacijom i najvise simera nalaze na jednoj fotografiji, mislim da cete i sami shvatiti o kojim senkicama je rec. 





Nyx Love in Paris - Merci Beaucoup 
Cena: 1,070.00 din

Da li i vi posedujete neku od Nyx-ovih paletica iz ove kolekcije? 

                                                                                     





You may also like

2 коментара :

  1. Probaj da ih koristis sa avonovom bazom :) meni bas super izgleda, nijanse su mi super :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala, i sa njom se odlicno slazu , ali mislim da su sa olovkom za nijansu intenzivnije :)

      Избриши