Alin šampon i losion za podsticanje rasta kose

/
3 Comments
Sve mi želimo divnu, zdravu kosu koja brzo raste, zar ne? Na tržištu postoje razni šamponi i losioni, obećavaju nam odlične rezultate, ali znamo da nije jednostavno pronaći proizvod koji to zaista ispunjava. Moju pažnju je privukao alin zbog prirodnog sastava, a čitanje recenzija u kojima je veoma hvaljen me je ubedilo da ga i kupim.

Pre tri meseca sam kupila i šampon i losion, zato što na losionu piše da je rezultat mnogo bolji uz korišćenje njihovog Crvenog šampona. Zajedno su koštali oko 1200 din, s tim što je losion 800. Oba se nalaze u bočiči od 200 ml.

Način upotrebe je sledeći: 10 puta pre planiranog pranja kose naneti losion vaticom ili tupferom i ostaviti da deluje bar 8 sati. Najpraktičnije je umasirati ga u kožu glave pre spavanja, a ujutro isprati crvenim šamponom. Nanosi se samo na koren kose, ne na dužinu. Blagim masiranjem podstičemo cirkulaciju kože glave što takođe povoljno utiče na rast kose. Nakon desetog nanošenja i ispiranja, napraviti pauzu od pet pranja - tada koristimo samo crveni šampon, ne i losion. Posle pauze se nastavlja sa losionom, opet ga nanosimo 10 puta pred planirano pranje, i tako u krug.

Primetila sam da postoji dosta nedoumica vezanih za učestalost pranja kose - da li se losion nanosi i ispira šamponom svakodnevno? Apsolutno ne, osim ako je vaša rutina svakodnevno pranje kose, što znate da svakako nije preporučljivo. Dakle, ne menjate učestalost pranja kose - da li ćete je prati 2, 3 puta ili češće, to zavisi od vas.

Ono što nam Alin obećava, a koliko vidim i mnogobrojni zadovoljni korisnici, je rast i do 2 cm mesečno što se postiže korišćenjem losiona. Pri tom, kosa postaje zdrava, jaka i sjajna. Da bi efekat bio potpuniji, potrebno je koristiti Crveni šampon, koji sprečava perut i ostale iritacije kože glave.

A ovo su moji utisci nakon tri meseca korišćenja: Za ta tri meseca losion sam koristila 2 puta po deset nanošenja, trenutno sam na drugoj pauzi. Mada moram priznati da se nisam striktno pridržavala pravila. Često sam išla na feniranje, a tada frizerka koristi svoje proizvode, pored toga bilo je i dosta situacija kada nisam imala vremena da držim losion toliko dugo koliko je potrebno, pa sam prala kosu drugim šamponima itd. Ali i pored toga - kosa mi je porasla za oko 5 cm. Ne mogu da tvrdim tačno u milimetar jer sam pre nepunih mesec dana skratila oštećene krajeve, ali u proseku, to je skoro 2 cm mesečno. Pre Alin-a kosa mi je rasla veoma sporo, jedva 1 cm mesečno. Čak su i moji najbliži počeli da mi govore da mi je porasla kosa, što ranije nikad ni od koga nisam čula. Alin losion je ispunio moja očekivanja što se tiče uticaja na rast kose, a verujem da bi rezultati bili još bolji da sam ga češće koristila. Super je i to što mi je nakon svog ovog vremena ostala još otprilike četvrtina losiona u bočici.

Za razliku od losiona, Crvenim šamponom uopšte nisam oduševljena. Vrlo je redak, pa se i brzo troši, i mnogo isušuje kosu. Preporuka je ostaviti ga da deluje 2-3 min, a zatim temeljno isprati. Već nakon ispiranja stičem utisak da je kosa suva, često ne pomažu ni balzami i maske. Kosa nema sjaj i glatkoću ni kada je isfeniram. Koristila sam ga sve dok ga nisam potrošila, i nisam poželela da ga opet kupim. Vratila sam se l'oreal-ovim šamponima koje najčešće koristim.

Miris oba proizvoda nije oduševljavajući - preovlađuje beli luk. Pored njega u sastavu se nalaze kopriva i lavanda, koja ga donekle neutrališe. U početku će vam verovatno biti neobičan, ali ne brinite, miris se ne zadržava u kosi.

Svakako ću nastaviti sa korišćenjem Alin losiona i trudiću se da ga ne izostavljam iz upotrebe, nadam se da ću vam se seledeći put javiti sa još boljim rezultatima. Kakvi su vaši utisci?

xoxo, vaša Beauty Crush



You may also like

3 коментара :

  1. Ja koristim sampon i slazem se oko mirisa da nije bas prijatan, ali mi ne isusuje kosu toliko. Koristim ga najvise zbog peruta koji mi se pojavljuje od vecine sampona, a on mi bas pomaze, tako da sam zadovoljna. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se perut retko pojavljuje, nisam ga imala ni dok sam koristila šampon pa pretpostavljam da je za to dobar. Drago mi je što ti pomaže :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se perut retko pojavljuje, nisam ga imala ni dok sam koristila šampon pa pretpostavljam da je za to dobar. Drago mi je što ti pomaže :-)

    ОдговориИзбриши