NYX Cream highlight & Contour palette!

/
8 Comments


Pozdrav devojke!


    Pre par dana je kod nas, u Alexandar Cosmetics stigla Cream highlight & Contour paleta. Već neko vreme čitam recenzije i gledam tutorijale vezane za ovu paleticu, zaista je bilo puno pozitivnih utisaka i komentara, da nisam mogla da dočekam da stigne kod nas. Koliko sam upućena, kremastih paleta za konturisanje u drogerijskom rangu još uvek nema kod nas, ukoliko grešim neka me neko ispravi. Zaista je ovo tip proizvoda koji treba svakom ljubitelju šminke, ali što se mene tiče, ja npr. ovu paletu ne bih preporučila za profesionalnu upotrebu. U nastavku ćete saznati i zašto.


Cream highlight & Contour palette  CHCP01 Light

 
    Paleta se nalazi u plastičnom pakovanju, ali ne mislim da je to minus s obzirom da je plastika malo deblja i ukoliko vam proizvod ispadne ostaće sve na svom mestu. Hajlajt i kontur nijansa teže 4.4gr, dok šimerasti hajlajt teži 2.2 gr.
Rok trajanja same palete je 18 meseci od dana otvaranja.

    Za početak, paleta je dosta suvlja u odnosu na njihove paletice sa korektorima, koje su zaista kremaste. Dosta ih je teško nanositi četkicom, tačnije zagrabiti sam proivod je najteži deo. Kontur nijansa je najkremastija, te je njeno nanošenje i blendanje ujedno i najlakše, što je meni i najvažnije. U tu svrhu koristim RT Expert face brush i odlično mi radi posao, probala sam i sa bjuti blenderom, ali s njim je dosta teže tako da sam ga u ovom slučaju, ostavila sa strane. Svi znamo da makeup neće izgledati dobro ukoliko je kontura prenaglašena, i prosto odskače od ostalih delova lica.





   Šimerastu nijansu obožavam, nju nanosim prstima jer sam shvatila da mi je tako najlakše. Kada je pokrivna moć u pitanju, žućkasta hajlajt nijansa ima recimo srednju moć pokrivanja. Ukoliko imate jake podočnjake, tu vam baš i neće pomoći, dok solidno prikriva crvenilo na licu, i sitne nepravilnosti. Ja je nanosim na predeo ispod očiju, jer nemam problema sa izraženim podočnjacima, i to radim prstima. Ne mogu da vam opišem svoje oduševljenje kada sam primetila da se i pored toga što je tekstura dosta suva, ne uvlači  u porice, ali uopšte! Dok se na predelu oko nosa (nozdrva) baš i nije pokazala najbolje. 



   Ukoliko ne volite da se mackate prstima, ili imate suvu/normalnu do kombinovanu kožu lica, toplo vam preporučujem da pre nanošenja proizvoda, na samu četkicu nanesete malo ulja za lice. Ja npr. samo blago predjem RT četkom po kokosovom ulju kada je u čvrstom stanju, i oduševljena sam rezultatom. Time sebi olakšam i nanošenje i blendanje, i sam završni izgled je veoma prirodan, što bi se reklo dewy. 

    Sve u svemu, još uvek se upoznajemo. Paleta ima i svojih prednosti i mana, za cenu od 1,440 din mislim da se ovako nešto i očekivalo. Blendanje i samo nanošenje proizvoda je zaista malo teže, ja sam to rešila sa uljem,  jer mi nijanse odgovaraju i želim dodatno da se pomučim da to izgleda kako treba. Bez ulja, jednostavno na vašem licu će izgledati zaista suvo i teško da ćete uspeti da izblendate sam proizvod dovoljno dobro.

Nema sve moje preporuke, jer mislim da oni to mogu dosta bolje! Na vama je da odlučite da li vam pomenute stvari smetaju, ili nemate problema s njima.

Do sledećeg pisanja! xoxo  

      









You may also like

8 коментара :

  1. Joj ja sam bas htela da kupim tu paleticu, sad si me malo obeshrabrila . Moje lice je masnije pa mi kokosovo ulje ne dolazi u obzir... Mozda ipak da se odlucim za njihovu malu kremastu paletu. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kako se ponaša na masnoj koži lica, možda nije toliko suvo kao na normalnoj ili suvoj koži, ali bi se svakako pomučila sa samim blendanjem proizvoda. Ja imam malu paleticu sa korektorima u boji, i sa njom sam donekle zadovoljna, ali ne znam da li je ista kao i one sa nijansama za konturisanje. Inače, konkretno kremasti proizvodi za konturisanje se ne preporučuju osobama sa veoma masnom kožom lica, ali svakako ako se odlučiš za kupovinu, onda bolje pogledaj njihovu malu paletu :)

      Избриши
  2. Super mi je što si tako iskrena, iskreno mislim da ju nebih kupila. Ali do sada još nisam našla nikakvu cream contour paletu koja mi se svidjela ili koja me je privukla, tako da ništa novo haha.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Ni ja..i koja god da me privuče nije dostupna kod nas :(
      Držim fige da se potraga završi što pre :'D

      Избриши
  3. A baš mi je dobro delovala paleta...ako nadjes neku dobru javljaj bi meni se nista posebno ne dopada!Super post,divan blog,novi sam clan!Pogledaj i ti moj blog i uclani se ako zeliss 😘
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni, i baš mi je žao što nije ispunila moja očekivanja...Za sada ništa, ali javiću ako naidjem na nešto :) Naravno, eto me :) :*

      Избриши
  4. Bolje da je preskocim, a u poslednje vreme nisam nesto oduševljena njihovim proizvodima, za taj kvalitet smatram da je cena visoka. Ništa bolji nisu od Avona, a senke su im bas loše.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno su prosečni, samo sa visokom cenom za kvalitet koji nude, tu se slažemo. Volim njihova rumenila, gel za obrve, i pigmente, i mislim da je to sve. Imam tri njihove palete i to je bilo čisto bacanje para.

      Избриши