DIY hajlajter za samo 300 din?!

/
7 Comments
Dnevna svetlost - Aura(ispod) vs.DIY 

Pozdrav devojke!

Konačno imam malo više slobodnog vremena da se posvetim blogovanju, jer mi u poslednje vreme obaveze na fakultetu to nisu dozvolile. Spremila sam za vas jedan jednostavan DIY projekat, tačnije, to je bio jedan mali eksperiment koji je na kraju ispao i bolje nego što sam očekivala!





Potrebno:
Pigment/senka po vašem izboru.
Medicinski alcohol (70%)
Čačkalice ( ili nešto za mešanje)
Posudica

Unapred se izvinjavam zbog malo lošijih fotografija, inspiracija je nastala kasno uveče :’)


Pa da počnemo :)

Pustite mašti na volju! Sve kombinacije su dozvoljene. Ja sam ovog puta kombinovala dva Nyx-ova pigmenta, Pearl i Rust. Izbor je veliki, možete koristi i neke od vaših starih hajlajtera, senke koje više ne koristite, bilo šta. Potrebno je samo da ih dobro izmrvite, dodate alkohola, i voala! Ostavite ga preko noći da se osuši I spreman je za korišćenje!
 



Naravno, vi možete napraviti hajlajter i  od samo jednog pigmenta u nekoj manjoj posudici. S obzirom da je cena pigmenta nekih 300 din, mislim da je to dovoljno dobar razlog da isprobate ovako nešto.


Aura (iznad) vs. DIY 
 Toliko od mene za danas i nadam se da vam se ideja dopada!





You may also like

7 коментара :