Nyx-Ultra Pearl Mania senke u prahu + Proglašenje pobednika!

/
3 Comments

Pozdrav devojke!


Želim da se zahvalim svima koji su učestvovali u mom prvom Giveaway-u, hvala vam puno na podršci i lepim rečima, motivišete me da nastavim sa svojim radom i zato ću odmah da vam kažem da će biti još puno poklanjanja, jer je to jedini način na koji mogu da vam se odužim! 

Prvi deo Giveaway-a osvojila je Jadranka G, a drugi Zorka Mitrić !

Čestitam devojke! Proverite inbox, i pošaljite mi svoje podatke :)

Još jednom hvala svima koji su učestvovali! xoxo

Danas sam vam spremila post o Nyx-ovim pigmentima koji su me oduševili. Za sada posedujem četiri nijanse, ali definitivno se neću zadržati na njima. 

Spakovane su u malecne plastične ’bočice’ , i sadrže 3,5 gr. Jedina mana ovih senki upravo je njihovo pakovanje, jer gotovo svaki put mi se desi da mi ispadne više proizvoda nego što mi je potrebno, otvor je veoma uzak tako da i kada pokušam sa četkicom da zagrabim proizvod ne vidim količinu, i dosta ih je teško dozirati, ali uprkos tome sve ostalo je čista desetka!
Izbor nijansi je odličan, od klasičnih zlatkastih i sivkastih, do prelepih tirkiznih, jarko žutih i zelenih, za one malo ’hrabrije’. Odlično saradjuju sa bazama, kao i sa macovim Fix+. Pigmentacija i postojanost su na nivou, što je najbitnije.
Ne dozvolite da vas zavara maleno pakovanje, proizvoda ima i više nego dovoljno, i ukoliko ga budete pažljivo nanosili i ne rasipali (kao ja), trajaće vam mesecima!
Pigmenti imaju pregršt namena. Možete ih koristiti u ugovima očiju, naneti ih preko celog kapka, koristiti kao hajlajt ispod obrva, iznad usana, pa čak ih naneti i  na jagodičnu kost.
Ja ih uglavnom koristim sa Nyx-ovom Jumbo pencil olovkom u nijansi Milk i tada ne mrdaju, sa sigurnošću mogu da kažem 8-9h  jer ih duže nisam ni nosila. 


Slede swatchevi :)



Makeup look - koristila sam nijansu Silver u uglovima očiju.

Ne dvoumite se ni sekunde! Cena im je neverovatno povoljna, a kvalitet i više nego odličan, ima sve moje preporuke.


Cena: 320 rsd.
Rok trajanja: 12 meseci.



You may also like

3 коментара :

  1. Predivan look! <3 ova plava nijansa je predivna!

    ОдговориИзбриши
  2. Pearl sam dosta dugo trazila ali je uvek bio rasprodat tako da sam se zadovoljila nijansom White pearl. Proizvod je odlican, cesto ga korisitm i kao highlight

    ОдговориИзбриши