Sisterhood of the world bloggers award!

/
6 Comments


Zahvaljujem se Dijani sa bloga Taupe Candy na nominaciji :*

Ovde mozete procitati njene zanimljive odgovore :)

Pravila su da odgovorite na pitanja, postavite svoja i nominujete druge bloggerke!

  • Koliko dugo vodite blog? 
Mesec dana :)

  • Koja vam je bila prva saradnja? 
Pocetnik sam, tako da jos uvek radim na tome.

  • Koje blogove pratite? 
Kada su u pitanju blogerke sa nasih prostora, zaista pratim dosta koleginica, a sto se tice stranih, nekako vise volim da pratim jutjuberke :) 

  • Sta od sminke uvek nosite sa sobom?
Karmin.

  • Na sta vise polazete : preparativu ili dekorativu?
Dekorativu, i znam da gresim :)

  • Najlepse mesto koje ste posetile? 
Rim, grad koji sam posetila zajedno sa svojim deckom, i koji je na mene ostavio najveci utisak.

  • Omiljeni film? 
Film : The Judge.
Dugometrazni crtani film : The Lion King.
Ujedno sam i veliki ljubitelj  filmova iz serijala "X-men" , i uopste filmova sa temom strip (super) junaka.

  • Omiljeni slatkis? 
Sladoled, po bakinom receptu. 

  • Kako zapocinjete dan? 
Gnjavljenjem dragog.

  • Savet za srecan zivot? 
Okruzite se pozitivnim ljudima.

Veliki sam ljubitelj serija, tako da moje pitanje glasi : Koja je vasa omiljena serija?
Bilo je i za ocekivati, a moj odgovor je morao da se svede na  par omiljenih : Sense8 , Modern Family, The Big Bang Theory, Sherlock. 
Mislim da cu morati da posvetim jedan post samo o serijama koje pratim, ne znam da li ce vas tako nesto zanimati, ali to je jace od mene. 
Sledece : Tri omiljene strane youtuberke koje pratite?  


Volela bih da procitam odgovore od  +glitter glamgirl  , +Ana S  i  +Natasa G  ,  ukoliko ste vec odgovorile na pitanja, ne zamerite sto nisam ispratila! 


                                                                                     








You may also like

6 коментара :