Favoriti za kišne dane!

/
6 Comments
Ovo je  svakako random post, i ne verujem da ce puno vas imati interesovanje za njega, ali serije su moja velika ljubav, i zelela sam to da podelim sa vama. Izdvojila sam za svakoga po nesto, malo drame, malo komedije, izbor je na vama. Ususkajte se u najmekanije cebence,  sa soljom  caja, vasim omiljenim keksicima, i mozemo da pocnemo!


Uzivajte, do sledeceg beauty post-a! 


Sense8

Serija koju sam odgledala u jednom dahu! U pitanju je Netflixova serija, cija je prva sezona objavljena u jednom danu, jer to je njihov stil! Sa moje tacke gledista, ljubitelji serija dele se u dve grupe, grupa koja ima strpljenja za epizode koje izlaze jednom nedeljno, i  grupa u koju ja spadam,  ‘Netflixovci’, koji pogledamo citavu sezonu za svega par dana. Retko se desi da produkcija Netflix omane , i mislim da je svako od vas pogledao bar jednu od njihovih serija, ako niste, vreme je da to sto pre promenite!
( Orange is the New Black, House of Cards, Marvel's Daredevil , itd.)
Prva sezona serije Sense8, objavljena je ove godine, i u kratkom vremenskom periodu stekla neverovatnu popularnost. Ocena na IMBD-u  za prvu sezonu iznosi 8.4/10, sto vam dovoljno govori.  Zanr nije odredjen, ima pomalo od svega, misterija, drama, sci-fi (science fiction),  pa ko voli nek’ izvoli. Tema  serije je grupa ljudi (njih osmoro) , koji se nalaze u razlicitim gradovima, ali su medjusobno dusevno povezani, i traze nacin da prezive, dok ih ‘lovi’ grupa ljudi koja smatra da su upravo oni pretnja ostatku sveta.  Radnja je veoma interesantna, nisam jos uvek gledala nijednu seriju koja ima slicnu temu. Meni najsimpaticniji lik je korejka Sun Bak, koja radi u ocevoj firmi , i preuzima na sebe krivicu svoga brata, koji se bavio mutnim poslovima  u firmi, kako sama firma ne bi propala. Poseduje izvesne borilacke vestine, i kada su ostali likovi u nevolji, ona je na neki nacin njihov Chuck Norris. Svaki lik krije svoju pricu, imamo Lita koji je zvezda meksickih telenovela, i pokusava od javnosti da sakrije svoju seksualnu opredeljenost, zatim  Kalu, Indijku verenu za osobu odabranu od strane njenog oca,  itd. Necu puno da vam otkrivam, ukoliko volite serije ovog tipa, ova je pun pogodak!
Druga sezona najavljena je za 2017-u godinu.


Sherlock

Uradjena po cuvenom liku iz istoimenog filma, ako ste ljubitelj pomenutog, seriju cete obozavati. Glavni glumac,  Benedict Cumberbatch, pokupio je sve moje simpatije, i iskreno, moje misljenje je da je  veoma doprineo svojim talentom da ova serija postigne ogroman uspeh.  Sherlock, pomalo iritantan, veoma misteriozan lik,koga ne mozete da ne volite.  Radnja se desava u glavnom gradu Velike Britanije, kisovitom Londonu, gde Sherlock na najinteresantniji nacin pokusava da resi slucajeve, gde kroz neke pokusava da dodje do svog, recemo neprijatelja , Profesora Moriarty-a.  Kroz svaku epizodu se resava zaseban slucaj, i to je ono sto ovu seriju cini intesantnom.
Mane ove serije su tri epizode po sezoni, verujte mi na rec, zelecete da ih ima vise, i to sto svaka sezona izlazi na dve godine. Prva je objavljena 2010-e godine, druga 2012-e godine, treca pocetkom 2014-e godine (ujedno i najgledaniji BBC dramski serijal), dok se cetvrta sezona odlaze svake godine, i zasada je najavljena za 2017-u godinu.
Pa ukoliko volite dramu, misteriju i zlocine, brzo na torrent!
Ocena na IMBD-u iznosi 9.3/10, te se ova serija nalazi medju top  deset na svetu, i zauzima cetvrto mesto.


Modern Family

Serija koju mogu da gledam iznova i iznova! Ukoliko ste ljubitelji dobre komedije, mislim da serija koja je osvojila cak pet  Emmy nagrada u ovoj kategoriji, nema konkurenciju. Ujedno i moja omiljena serija u ovom zanru, za sada ima sest sezona, i mogu da se “pohvalim” da sam svaku pogledala bar dva puta. Radnja  serije obuhvata tri porodice, sarmantnog Phila i Claire, sa svoje troje dece, pametnicom Alex, modernom i presimpaticnom Haley i ne bas toliko bistrim Lukom. Ukoliko ste voleli njega kao lika cuvene serije Married with Children, gde je upravo on bio Al Bundy, ni u ovoj seriji vas nece ostaviti ravnodusnim. Drugu porodicu cine Ed O’Neill kao Jay Pritchett , milioner u najboljim godinama, njegova zena prelepa kolumbijka Glorija (Sofia Vergara)  , i njen sin Manny. I treca, po mom misljenju i najzanimljivija, iskljucivo zbog mog omiljenog lika Camerona, porodica koju cine  upravo pomenuti, njegov muz ( da, muz, sam naziv serije vam govori sve)  Mitchell, i neodoljiva malena Lily. Uverena sam da svako od vas moze da se pronadje u nekom od likova, pa ako volite dobar smeh, ova serija ima sve moje tople preporuke!
Sedma sezona je u toku, za sada su objavljenje prve tri epizode.


Chef’s table

Nesto sasvim drugacije od Netflixa. U pitanju je dokumentarac  o najboljim kuvarima sa razlicitih strana sveta. Prva sezona izasla je ove godine, i ima sest epizoda.  Svaka od epizoda, sadrzi pricu o jednom kuvaru, njegovom zivotu, pocecima i nacinu na koji izgradio svoju karijeru.  Ljubitelj sam dokumentaraca, i uvek ih gledam sa uzivanjem , narocito one vezane za divlje zivotinje, africka plemena, obicaje drugih naroda, ali o tome cu vam pisati nesto vise u nekom od narednih postova vezanih za ovu temu.
Ocena serije na IMBD-u iznosi 8.8/10.


I za kraj,
Nije u pitanju serija, ali verujem da ce zanimati mnoge od vas! U pitanju je rijaliti, takmicarksi show Face Off .  Tema show-a je filmski makeup,  maske, specijalni efekti, i u svakoj od epizoda mozete nauciti osnovne stvari vezane za ovu temu.
Ocena na IMBD-u 8.2/10.


Nadam se da vam se svideo ovaj post, i ukoliko imate neku preporuku za mene, volela bih da je napisete dole u komentarima! 

                                                                                   


You may also like

6 коментара :

  1. Moracu da bacim pogled na pvu seriju Sense8, zvuci mi bas zanimljivo. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Vauuu, moracu da pogledam šerloka ili dokumentarc o kuvarima :-D Zaintrigirala si me :-O

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dokumentarac, kako bi lenja pita bila jos bolja, i kako kiflice sa dzemom ne bi bile prazne! :D <3

      Избриши
  3. Odlične si predloge dala, izgleda da imamo isti ukus što se tiče serija :)
    Obožavala sam Modern Family, a gledala sam i Orange is the new black, Sherloka, narcos seriju, sve mi se svidelo.
    Odoh sad da potražim Sense8, hvala na preporuci! :) L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :)
      Narcos jos uvek nisam gledala, ali planiram. Obavezno, ja ne mogu da docekam drugu sezonu :D

      Избриши